W II semestrze roku szkolnego 2020/21 klasa IV a uczestniczyła w projekcie eTwinning pt „Little Readers”.
Projekt miał na celu przede wszystkim doskonalenie czytania ze zrozumieniem i płynności głośnego czytania. Uczniowie z nauczycielem mieli za zadanie przeczytać trzy opowiadania, a następnie wykonać do nich polecenia oraz samodzielnie stworzyć gry on line i inne prace projektowe.
Projekt był przygotowany zgodnie z programem nauczania dla klasy IV.
W projekcie też pomagali poszczególni uczniowie z klas VI.
Wspólną pracą wszystkich uczniów z projektu było napisanie opowiadania w języku angielskim oraz wspólne stworzenie słownika obrazkowego on line. Oto wyniki naszej pracy:
https://www.storyjumper.com/book/read/109406406/60c4a110f09c3
https://www.storyjumper.com/book/read/107813616/60c49f315acaa
Nauczyciele ze współpracujących szkół postanowili stworzyć podsumowanie projektu w formie wystawy w muzeum. Oto krótkie podsumowanie naszej półrocznej pracy nad projektem „Little Readers”.